
© Shutterstock
Zo zag je hem nog nooit: Lewis Hamilton gaat gekleed in felroze voor nieuwe Valentino-campagne
Bij het horen van de naam Lewis Hamilton denken we in de eerste plaats aan Formule 1. De Brit behoort al jaren tot de crème de la crème van de racewereld en geniet daardoor internationale bekendheid. Maar ook naast de racebaan weet Hamilton geregeld de aandacht van het publiek te trekken en wel met name dankzij zijn gevoel voor mode.
De zevenvoudige kampioen denkt ’s ochtends duidelijk na over wat hij aantrekt. En dat is ook de modewereld zelf niet ontgaan. Zijn laatste wapenfeit, nu de Formule 1 tijdens de zomermaanden op een lager pitje staat? Een opvallende campagne voor Valentino.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Opvallend, want op de campagnebeelden is Hamilton volledig in het felroze getooid. Schoenen, broek, T-shirt én jas: de felroze brij is overal en ook de achtergrond is monochroom. Hamilton is daarmee het uithangbord van de Valentino Pink PP Collection van de hand van Pierpaolo Piccioli.
Hamilton is zo één van de DI.VAs (DI.fferent VA.lues) van het Italiaanse modehuis en zal dan ook regelmatig in nieuwe campagnes terugkeren. De piloot lijkt dus alvast een nieuw tijdverdrijf gevonden te hebben voor wanneer zijn racedagen erop zitten.
Aan de vrouwelijke kant van de collectie vinden we trouwens een ander bekend gezicht terug. Niemand minder dan actrice Zendaya ging de felroze uitdaging aan, en eerlijk? Het staat haar nog ook.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
MEER OVER Lewis Hamilton
Meest gelezen
Meest recent
Aantal coronapatiënten op intensieve zorg zakt onder 100
De inloopfrigo van chef Tim Boury: “Niet alleen drank, zelfs de glazen staan hier koel”
Dief steelt rugzak op strand, maar heeft niet door dat hij live op televisie te zien is
Gerechtsdeurwaarder die aan “winstmaximalisatie” deed zwaar op de vingers getikt na absurd hoge dossierkosten
Chaos op de Krim: hoe explosies en psychologische oorlogsvoering Russische toeristen wegjagen
Waarom maken we regen niet zelf? In China gebruiken ze deze techniek al om weer te manipuleren
STANDPUNT. Strijd tegen drugshandel kun je niet winnen
Alle ogen zijn gericht op ‘House of the dragon’: waarom kijken we zo uit naar de opvolger van ‘Game of thrones’?
Impact coronacrisis is nog niet helemaal verdwenen, maar blockbusters zorgen voor goede cijfers bij Kinepolis
Het lijkt wel herfst: ook de bomen zijn in de war door de droogte